EmpowHER Event by Roland Berger

Roland Berger offers interested female students the opportunity to get to know the consulting firm as part of the EmpowHer event. In addition to valuable insights and networking opportunities, the event also offers the prospect of a possible start at Roland Berger. The event will take place from 22 to 24 February. Applications can be submitted until 4 February. Further information can be found here.

EmpowHER Event von Roland Berger

Roland Berger bietet interessierten Studentinnen im Rahmen des EmpowHer Events die Möglichkeit, das Beratungsunternehmen kennen zu lernen. Neben wertvollen Einblicken und Netzwerkmöglichkeiten bietet das Event auch die Aussicht auf einen möglichen Einstieg bei Roland Berger. Das Event findet vom 22. bis 24. Februar statt. Eine Bewerbung ist noch bis zum 4. Februar möglich. Weitere Informationen findet ihr hier.