Exciting guest lecture „Be prepared for the future.“ by Roland Berger

As part of the Business Strategy module, Dr David Born (Senior Manager, Head of RBI) and Dr Christian Krys (Senior Expert) from the Roland Berger Institute gave a presentation on future megatrends. The presentation centred on preparing companies for the challenges ahead with the help of scenario planning and sensitivity analyses.

The Chair of Corporate Management would like to thank Dr Born and Dr Krys for the exciting presentation.

Spannender Gastvortrag „Be prepared for the future.” von Roland Berger

Im Rahmen des Moduls Business Strategy referierten Dr. David Born (Senior Manager, Head of RBI) und Dr. Christian Krys (Senior Expert) vom Roland Berger Institut über zukünftige Megatrends. Im Zentrum des Vortrags stand, die Vorbereitung von Unternehmen auf die kommenden Herausforderungen mit Hilfe von Szenarioplanung und Sensitivitätsanalysen.

Der Lehrstuhl für Unternehmensführung bedankt sich herzlich bei Herrn Dr. Born und Herrn Dr. Krys für den spannenden Vortrag.